سرمربی تیم کاراته جوانان:میزبان طلای چهارم ما را ربود

شناسهٔ خبر: 1815FCFC -
سرمربی تیم کاراته جوانان ایران با اشاره به اینکه حق تیمش کسب چهار مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا بود، گفت: میزبان با ناداوری مدال طلای وزن به اضافه 76 کیلوگرم را از دست نماینده ایران ربود.

به گزارش هاناخبر ،

تیم کاراته جوانان ایران در بخش کومیته پسران امروز (پنجشنبه) با عملکردی تحسین برانگیز و کسب سه مدال و یک نقره به کار خود در رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان پایان داد و همین نتایج باعث شد تا کاروان کاراته کشورمان در مجموع رده های سنی نوجوانان و پسران در پایان روز نخست در صدر جدول توزیع مدال ها قرار گیرد.
این مسابقات از امروز (پنجشنبه) در رده های سنی مختلف آغاز شد و تا یکشنبه به طول می انجامد.
«مهران بهنام فر» در خصوص عملکرد شاگردانش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: چند روز قبل از اعزام به مسابقات کاراته کای وزن منهای 55 کیلوگرم ایران به دلیل آسیب دیدگی شدید در اردو، حضور در مسابقات را از دست داد تا با چهار بازیکن راهی پیکارهای آسیایی شویم.
وی با تمجید از مبارزات کاراته کاهای جوان ایران، گفت: کسب سه مدال طلا و یک نقره از چهار فرصت نشان از توان بالای تیم ایران دارد.
بهنام فر تصریح کرد: تیم ایران به سه طلای متوالی دست یافت و متاسفانه همین امر موجب شد تا داوران در فینال وزن به اضافه 76 کیلوگرم مدال طلای مسلم نماینده ایران را با حق خوری به ورزشکار میزبان تقدیم کنند. معتقدم تیم جوانان ایران چهار طلا کسب کرد که میزبان به کمک داوران یکی از آنها را ربود.
وی با اشاره به مدت کوتاهی که هدایت تیم جوانان را در اختیار داشته است، گفت: خلاء مسابقات برون مرزی به شدت احساس می شد و با برگزاری مبارزه با تیم های داخلی سعی بر افزایش تجربه نفرات داشتیم.
سرمربی تیم کاراته جوانان ایران با قدردانی از همکارانش در کادر فنی، توضیح داد: این کاراته کاها می توانند، آینده این رشته رزمی المپیکی را بسازند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =